joi, 30 septembrie 2010

I did it Romania! We did it Romania!

Si dupa cum am zis ca o sa fac "I did it Romania!!" , si nu numai eu.
Se spune ca in total cam 150.000 de oameni au iesit la marea adunare .. de gunoaie.
Nu stiu despre toti ce au facut, dar stiu despre coechipierii mei ca au muncit, s-au zgariat pe maini si picioare, s-au umplut de maracini si au facut ceea ce au promis, adica curatenie vreo 2-3 km pe marginea drumului din padurea Bucovat.

Cei care n-au participat n-au simtit ca fac ceva pentru tara lor. Mie insa mi-a fost drag sa stiu ca las curat in urma mea, chiar daca numai pe o zona mica din toata tara asta mare si plina de gunoaie. Si cred ca si restul echipei mele a simtit la fel.


So... We did it Romania!!

Asta-i echipa. Aplauze va rog, ca merita din plin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu