luni, 29 august 2011

Pe rollllleeeeee ...

De ceva vreme tot cochetam cu ideea sa incerc rolele. Mereu imi placea cand vedeam diverse persoane cum se misca pe role prin parc, cum fac diverse scheme si cat de natural e pentru unii.
Asa ca, am zis sa incerc si eu. Mai intai de proba, sa vad daca imi place feelingul, si daca e ok, sa trec apoi si la etapa a doua, adica sa-mi cumpar echipamentul necesar si sa incep activ "datul cu rolele".
Stiu ca poate mi-ar fi fost mai usor sa incep cand eram copil, dar pentru ca n-a fost sa fie, mai bine mai tarziu decat niciodata.
Asa ca am luat cu imprumut o pereche, ca sa-mi testez "indemanarea" si le-am pus in picioare. Stand jos totul parea ok, dar dupa ce mi-am facut curaj si m-am si ridicat pe 2 .. role, am si inceput sa alunec. Spre norocul meu nu mi-am impleticit picioarele, iar primii pasi, tinuta de mana, mi-au dat curaj pentru ca stateam pe ele si alunecam. Si usor usor, am inceput sa si "pasesc", stangul dupa dreptul si dreptul dupa stangul, si pentru ca invatasem tot, sau doar din inconstienta, mi-am si dat drumul singurica pe pista.
Pentru prima seara, cateva ture mai incetunel, mai cu grija, a fost super fun, asa ca a doua zi am trecut la pasul doi, si mi-am luat role.
De data asta, rolele mele cele noi alunecau mai repede, si neinvatata cu viteza, imi cam fugeau picioarele in stanga si-n dreapta. Norocul meu ca exista frana, dar si asta pana la un punct, pentru ca peste o anumita viteza e doar de forma. Si mi-am luat si prima cazatura serioasa, asa ca azi merit o pauza, de refacere, iar maine.. este o noua zi de dat pe rolllleeeee!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu