luni, 4 iunie 2012

Al treilea an de curatenie

Uite ca s-a facut si curatenia de primavara!
Anul asta Let's Do It Romania s-a organizat in primavara, nu toamna asa cum a fost pana acum.
Desi credeam ca nu o sa pot participa, pentru ca trebuia sa particip la alte evenimente in ziua respectiva, planurile au fost schimbate si asa ca pe ultima suta de metri, am gasit o echipa dornica sa se implice si m-am lipit si eu :)

Am fost repartizati in zona Izvorul Rece, cam pe unde se termina centura Craiovei spre Isalnita si am avut ditamai "tarlaua" de curatit, asa ca am plecat de cu dimineata.
Ajunsi acolo, ne-am pus noi manusile, ne-am luat sacii si ne-am apucat de treaba.
Si nu numai noi, ca nu am fi facut fata. Am fost cam 3 echipe la fata locului.

Pret de cateva ore am adunat gunoaiele aruncate cu nerusinare direct pe camp, probabil mare parte din ele, de catre familia Rizea, asa cum ne-a informat un baietas ce a trecut in goana pe bicicleta. Gaseai cam orice pe acolo, de la haine si resturi de mancare, la moloz sau componente de motor, si cam orice mi-ar fi trecut prin minte.





Cand deja ne batuse soarele in cap destul, si cat aruncai cu privirea campul era mai curat, am incarcat sacii in camionul ce venise sa adune sacii gata pregatiti, sortati pe "reciclabile" si "nereciclabile"

Sunt convinsa ca si la anu' vor fi din nou gunoaie de adunat, poate si acolo, poate si in alte parti. De 3 ani de cand se organizeaza LDIR, mereu e de munca in ziua curateniei. Insa vad cum tot mai multa lume participa, si insist sa cred ca usor usor curatenia se va dovedi o necesitate pentru cat mai multi compatrioti.
Fie ca ceilalti pricep sau nu acest gest, fie ca invata sau nu ca e frumos sa fie curat in jur,  eu, din caposenie sau din prostie, o sa tot particip la astfel de actiuni. Macar stiu ca fac tot ce tine de mine. La final macar ma simt bine ca nu am stat cu mainile in san.

Astea fiind spuse, LDIR ne vedem si la anul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu