duminică, 31 iulie 2011

Incep inscrierile pe PotterMore

Dupa cum spuneam acum ceva vreme J.K. Rowling a anuntat deschiderea unui nou site despre povestile Harry Potter, The PotterMore. Si dupa cum anuntase, pe 31 iulie incepe deschiderea site-ului pentru un numar restrans de utilizatori.

Normal ca eram curioasa sa aflu ce se gaseste acolo, pentru ca recunosc ca ma fascineaza povestile cu vrajitori, asa ca mi-am setat un reminder pentru azi, 31 iulie. Dupa cateva incercari in care mi s-a spus ca sunt prea multi utilizatori, am reusit sa accesez site-ul si am gasit prima provocare.


Trying to register

Site-ul te intampina cu o intrebare la care trebuie sa gasesti raspunsul pentru a te putea inregistra. 
Numai gasind indiciul poti fi redirectat catre pagina ascunsa, insa dupa cum se anunta inca de la inceput, accesul este limitat la un numar fix de utilizatori pe zi.


Desi prietenul google m-a ajutat sa gasesc raspunsul la intrebare, au fost altii mai rapizi ca mine, iar eu nu am reusit inca sa aflu ce sta la capatul acestui mister.

Voi incerca si zilele urmatoare si sper sa reusesc, pentru ca ce-i drept, toata aceasta poveste mi-a trezit curiozitatea. Si totodata, prezentarea site-ului m-a captivat, prin modul cum te introduce in starea aceea de poveste. Inclusiv pagina prin care te anunta ca nu ai acces, te mentine in aceasta stare :)

Failed to register

Daca voi reusi sa aflu, voi scrie si aici pentru cei interesati

Later edit (3.08.2011):

Azi am reusit sa ma inregistrez pe pottermore.com. Am reusit sa gasesc raspunsul la intrebare, si am trecut mai departe la inregistrare. Puteti urmari mai jos cele cateva pagini prin care am trecut pentru a ma inregistra, si veti constata ca totul este prezentat in atmosfera aceea de poveste.
Page 1


Page 2
 
Page 3

Page 4

Dupa inregistrare insa, mi s-a spus ca trebuie din nou sa astept la rand, pentru ca accesul este limitat la un numar fix de utilizatori simultani :)
Asa ca o sa astept cuminte (e un fel de a spune pentru ca in nici un caz rabdarea nu este printre abilitatile mele) sa-mi primesc mailul, si sa aflu in sfarsit ce se afla la capatul intregii povesti.

Signed In


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu