luni, 27 iunie 2011

Niste radiatii cine mai doreste?

Citeam prin Gazeta de Sud despre noile idei ale bulgarilor. Vor ei sa infiinteze un depozit de materiale radioactive, si posibil si o noua centrala. In plus, vor sa ia licenta pentru inca 10 ani, pentru cele 2 reactoare care functioneaza in momentul de fata la Kozlodui.

Stiati ca gradul de iradiere in Craiova este aproape de limita maxima admisa pe an???

Pe langa radiatiile naturale, mai am voie la 1 mSv/an. Radiatiile date de centrala de la Kozlodui sunt undeva intre 0.7-0.86 mSv/an. O radigrafie ne costa inca 0.4mSv.
Deci, am voie pe an la jumatate de radiogarfie ca sa raman in limite normale. Deci domnilor doctori de acum incolo va rog sa-mi fotografiati doar juma de cap, sau doar juma de masea, ca doar atat mai am voie pe an. Jumatatea cealalta o pozam la anu.

Si daca bulgarii mai infiinteaza si un depozit radioactiv sau poate noi reactoare, atunci o sa depasim usor limita maxima admisa. Si cum fac eu sa mai dau inapoi niste radiatii? Si cui le dau? Se pot storna? Se considera venituri? Platesc impozit pe ele? Se face o regularizare la sfarsit de an si ne mai iau din ele inapoi ca detinem prea multe?

Sau cum domnilor?

Cine mai doreste? Cine mai pofteste? Se dau gratis !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu