vineri, 15 iulie 2011

Pe karturi ca se filmeaza!

Daca nu ati auzit, in Craiova s-a deschis o pista de karturi. Am aflat si eu de aici, si cum am aflat am si mers impreuna cu cativa colegi sa ne dam putin, asa de test.
E drept ca e destul de scump, 10 minute 25 ron sau 30 de minute 65 ron, asa ca nu e o distractie pentru toata ziua, dar merge incercat o data, macar 10 minute. In banii astia ti se ofera kartul si casca de protectie.
Fiind deschis de cateva zile, ma asteptam la aglomeratie, insa nu am fost decat noi, dupa care a mai venit un grup. Nocturna nu era inca functionala, dar se lucra la montarea luminilor.

Circuitul e destul de scurt, si cuprinde 2 zone de viteza si 7 curbe, unele foarte stranse (ac de par). In 10 minute un incepator de karting face cam de 10 ori circuitul, ceea ce e destul de ok.

Primele curbe le-am luat cu teama, in special din cauza volanului care e extrem de tare pentru muschii mei, pentru ca evident, nu exista servo directie pe aceste jucarii. Dupa cateva ture, ma obisnuisem cu derapajele in curbe si cat de cat si cu durerea de brate :)

Ne-am depasit, ne-am mai si ciocnit, ca doar asa e in karting, iar per total distractia a fost maxima.
Ne-am murdarit pe maini, pe picioare si cam peste tot, dar ce conteaza? Cand e de distractie, mai conteaza ca ti-ai luat pantaloni albi pe tine ? :)




Program : Zilnic 16:00 - 01:00
Amatorii pot suna la 0747 121 558 sau 0723 155 685 pentru rezervari.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu