sâmbătă, 30 iulie 2011

Cinema doar pentru mine

De curand am vazut ca in programul de la Cinema Modern din Craiova ruleaza un film romanesc, Buna! Ce faci?.
Am vazut trailer-ul si mi s-a parut interesant, asa ca mi-am propus sa il vad.

Nu am prejudecati cum ca sigur e prost daca ca nu e facut de Hollywood, ba chiar acord mult credit regizorilor nostri, desi e drept ca bugetul filmelor romanesti nu se compara cu bugetul filmelor Hollywoodiene. Si mai ales, preferam sa il vad la Modern, unde scaunele nu se comapara cu cele de la Patria. 
  
Azi, sambata fiind, mi-am baut cafeaua de pranz cu prietenii, mi-am rezolvat cateva treburi, asa ca pe la 15.30 am terminat cu toate si ma aflam prin centru, deci numai bine sa ma duc sa vad filmul care incepea la 16 fix.
La 16 fara 10 eram in fata ghiseului de bilete. Domnisoara foarte draguta de la ghiseu, m-a intrebat daca vreau doar 1 bilet si am zis ca da. Mi-a spus ca din pacate, nu a mai venit nimeni la acest spectacol, si pentru o singura persoana nu pot rula filmul, trebuie sa fie minim 2 persoane, dar sa mai astept 10 minute, poate mai vine cineva. Ok, am zis sa astept ca 10 minute nu era mare lucru, numai ca dupa 10 minute .. nimeni. E drept ca ora aleasa de mine, era cea mai nepotrivita ora, si ca in plus lumea nu se inghesuie la filme romanesti, sau la filme care nu sunt cunoscute.

Neavand chef sa ma duc pana acasa si sa ma intorc pentru spectacolul de la 18, la care poate as mai fi adunat cativa prieteni, desi nu stiu cati ar fi amatori de un film romanesc, am intrebat daca pot sa cumpar 2 bilete si imi dau drumul la film. Cu aprobarea sefului, s-a rezolvat. Asa ca, mi-am cumparat 2 bilete si am intrat in sala.

M-am uitam nedumerita unde sa stau, ca doar ma puteam aseza oriunde. Mi-am ales randul cel mai central, si locul cel mai central. Avand toate scaunele la dispozitie, am testat cateva pana sa-mi gasesc locul. Normal, nu? Doar trebuia sa il gasesc pe cel mai bun. Si filmul a inceput.

Ce "cinema la tine acasa"? De ce nu un cinema doar pentru tine? Stiti senzatia aceea de ecran mare si spatiu suficient de mare ca sa vezi bine filmul, senzatie pe care nu o poti reproduce acasa intr-un spatiu restrans. Si daca mai pui ca toate astea erau doar pentru mine... Ce pot sa zic, m-am simtit ca si cum as fi avut propriul meu cinema.

Filmul nu o sa-l povestesc dar o sa spun doar ca merita vazut. E un altfel de film romanesc, o productie care nu mai prezinta romanul trist si plin de griji, amarat si batut de soarta, asa cum ne-am obisnuit in ultima vreme.

Este o comedie romantica autohtona, al carei subiect aduce un pic cu "You've got mail!". Filmul regizat de Alexandru Maftei, are in rolurile principale pe Dana Voicu si Ionel Mihailescu. O recenzie asupra filmului puteti gasi  aici.

Filmul ruleaza la Cinema Modern pana joi (4 august)  la orele 14:00, 16:00, si 18:00 (joi numai la orele 14:00), iar pretul biletului este 8 Lei.


Urmariti trailer-ul si o poate o sa va faca putin curiosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu