joi, 4 august 2011

La strand

Ce merge mai bine dupa o zi calduroasa de vara decat o baie la piscina?
Mi-am pus de cu dimineata cele trebuincioase intr-un mic bagaj de plaja, le-am aruncat in masina, si la final de program am plecat intins spre strand. Desi intentionasem initial sa merg la Beharca la Carul din Stele, s-a dovedit a nu fi o idee prea buna pentru ca dupa ora 6 dupa amiaza nu mai au soare la piscina. Asa ca am ajuns la strand la Isalnita.

Nu inteleg de ce strandurile se pregatesc de inchidere la ora 6. Soarele e numai bun la ora aia, apa la fel dupa o zi de stat in soare, si in plus, sunt multi ca mine care la 6 termina serviciul, deci.. nu prea pricep logica acestei afaceri.
Asa ca atunci cand am ajuns eu, doar am parcat si m-au si anuntat ca se pregatesc sa inchida. Noroc ca ma asteptau niste prietene, ca altfel nu prea ar fi vrut sa ma lase sa intru. Si n-am stat, decat vreo ora, in care m-am balacit un pic si m-am intins ca sarpele la soare.








Apa era curata, poate si pentru ca tocmai atunci umpleau bazinul. Se stie ca la Isalnita bazinul are 2m inaltime, dar pentru ca atunci il umpleau, apa era la dimensiunea ideala pentru mine, adica 1m jumate. Sezlongurile, si in special cele cu saltea mi s-au parut cam murdare. E drept ca nu te asezi direct pe ele, ci iti intinzi un prosop, dar tot as fi preferat sa le vad curate si nu pline de negreala pe alocuri. Lume, cat sa numeri pe degetele de la o mana, dar asta era tocmai bine ca aveam chef de liniste.
In rest, umbrelute, liniste, si apa nu prea mare, adica exact ce aveam nevoie pentru un pic de relaxare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu