luni, 20 iunie 2011

Prin parc..

De cand s-a terminat cu vremea rece, am reinceput sa alerg prin parc.
Alerg seara, dupa servici, si nu am un program fix, pur si simplu cand am timp si chef, un alergat usor, de "dezmorteala". 

Insa, am observat de la o vreme ca numarul celor care alearga sau fac orice fel de miscare prin parc, este tot mai mare, cu fiecare zi. Si-mi place sa vad asta. Imi da o senzatie de civilizare, de constientizare a populatiei, de schimbare a mentalitatilor.

De fiecare data cand vin sarbatorile, vad la TV reclame la tot felul de medicamente pe care sa le iei sa te simti mai bine dupa ce ai mancat prea mult, ca sa mai poti manca. Si asta imi aduce aminte ca romanul e invatzat ca cea mai buna mancare este cea plina de uleiuri si grasimi, ca doar asa are gust. Toate mancarurile traditionale fac parte din aceasta categorie.

Dar uite ca, usor usor, vad tot mai multa lume care se ingrijeste de colesterolul si zaharurile pe care le baga in gura, de cate miscare face, de greutatea corporala, si de ce nu, de aspectul fizic.
Si ce pot sa zic este ca ma bucur. Ma bucur ca usor usor acele mentalitati invechite de genul "sa mancam bine si sa trandavim bine", incep sa aiba mai putini adepti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu